У основној школи “Петефи бригада“ учитељи и наставници имали су посебно задовољство да буду учесници семинара “НТЦ-систем учења.“
НТЦ програм се спроводи у 15 држава Европе, у 6 држава је акредитован (Србија, Словенија, Црна Гора, Чешка, БиХ и Хрватска), а у 9 држава се спроводи уз сарадњу са образовним институцијама (Македонија, Италија, Словачка, Румунија, Мадјарска, Бугарска, Норвешка, Швајцарска и Грчка). У још неколико држава програм је у фази пилот пројекта (Немачка, Пољска и Аустрија).
Предавачи на семинару били су Ранко Рајовић и Урош Петровић.
Ранко Рајовић, лекар специјалиста, оснивач МЕНСЕ Југославије (данас Србије) и одсека за даровите НТЦ (Никола Тесла центар), члан Борда директора светске МЕНСЕ и председник Комитета светске МЕНСЕ за даровиту децу.
Урош Петровић пише књиге за децу и младе које померају границе у савременој српској литератури. Коаутор је програма „НТЦ систем учења”, гостује као предавач у школама и на факултетима у земљи и иностранству. У великом броју часописа објављује чланке и фотографије, код нас и у свету. Добитник је и најпрестижнијих награда за фотографију. Оснивач је Менса Wорлд Пхото Цуп-а, глобалног фотографског такмичења. Један је од најуспешнијих решавача ИQ X теста на свету. Аутор је квиза ‘’ Лавиринт’’.
Савети оснивача НТЦ учења, Ранка Рајовића, за бољи развој деце:
а) До седме године дете да гледа едукативне емисије на телевизији и цртане филмове – један до два сата највише
б) Дете на компјутеру треба да проводи око пола сата до сат времена дневно. Али, и то је много ако дете у остатку дана нема компензаторних активности – моторичке и графомоторичке вежбе, развој асоцијативног размишљања.
ц) За млађи предшколски узраст треба организовати време тако да су деца што више у природи, у играма лоптом, вијачом, ластишем.
д) Потребно је што више игара са ротацијом око своје осе, вежбе равнотеже, трчање, прескакање, провлачење.
е) Деца веома рано показују способност препознавања сложених апстрактних симбола (марке аутомобила, заставе земаља…), али ту способност треба даље развијати кроз игре меморије, слагалице (пазл) и слично.